گزارش – دررود نیشابور
ناهار : جوجه آتیشی
زمان حرکت : 7:35
زمان بازگشت : 20:30
سایر اطلاعات : وسیله نقلیه این برنامه اتوبوس ولوو و مدت زمانی که در راه بودیم حدود دو ساعت بود.
لطفا به این مطلب رای دهید
[رای ها : 16 امتیاز : 4.4]

در تاریخ 15 آبان ماه 1394 ساعت 7:30 صبح از محل دفتر گروه نشاط آوران به سمت منطقه زیبای دررود نیشابور ، راه افتادیم.

در ابتدای مسیر آقای قمصری به همه دوستان عزیز که در این سفر کوتاه ما را همراهی می کردند خوش آمد گفتند و بعد از آن تفریحات داخل اتوبوس شروع شد.

گزارش برنامه دررود نیشابور,گزارش برنامه دررود مشهد,گزارش برنامه دره دررود

جاتون خالی ، بچه ها واقعا کولاک کردند طوری که اصلا طولانی بودن مسیر حس نشد و 1.5 ساعت راه خیلی زود گذشت.

تا اینکه رسیدیم به منطقه زیبای درود . در پارک زیبایی زیراندازها را پهن کردیم که دوستان تا وقتی که صبحانه (نیمرو آتیشی) آماده شود بتوانند استراحت کنند.

خوردن جوجه در طبیعت

نیمرو آتیشی و چای آتیشی توسط راهنمای گروه حاضر و بین دوستان تقسیم شد . جاتون خالی عجب چااایی و نیمرویی بود مخصوصا تو اون هوای پاییزی و در طبیعت زیبا،عاااالی بود. در همین حین مدیر گروه برای عزیزانی که تخم مرغ دوست نداشتند ، پنیر اوردند.

چای کوهی در روستا,گزارش برنامه دررود,گزارش روستای دررود

صبحانه را دور هم نوش جااان کردیم و آماده شدیم برای رفتن به سوی آبشار. مسیر پیاده روی بسیار زیبا بود. در اوایل مسیر آبنمای زیبایی وجود داشت که همه دوستان جمع شدند و مقابل آن عکس یادگاری گرفتند.

بعد از عکس به راهمان ادامه دادیم ، مسیر پیاده روی انقدر زیبا بود که به جای 30 دقیقه ، 1 ساعت طول کشید چون همه دوست داشتند از طبیعت بهره کافی را ببرند و خب سوژه برای عکاسی هم زیاد بود .خلاصه رسیدیم به آبشار زیبای دررود ، نیم ساعتی کنار آبشار موندیم برخی از دوستان از آبشار بالا رفتند و برخی پایین آبشار از زیبایی آبشار و هوای فوق العاده ای که وجود داشت بهره مند شدند…

بعد از دیدن آبشار به سمت باغی که در بالای رودخانه قرار داشت و قصد داشتیم نهار را در آنجا صرف کنیم حرکت کردیم. رسیدیم . بسیار زیبا بود.  زیراندازها را پهن کردیم و آقای کمالی آتیش را راه انداخت تا دوستانی که سردشون شده بود خودشون را گرم کنند.

چای کوهی در روستا,گزارش برنامه دررود,گزارش روستای دررود

تا اینکه نوبت به بازیهای خاص گروه نشاط آوران رسید .بنظرم این بخش از همه بخش ها هیجان انگیزتر بود همه دور هم جمع شدیم و بازی کردیم. عااالی بود کلی خندیدیم و خوش گذشت وای از پانتومیم نگم براتون عالی بود، عااالی. من به شخصه دوست داشتم این قسمت تور اصلا تموم نمیشد.

در حین اینکه ما مشغول بازی بودیم آقای کمالی عزیز جوجه ها را برای نهار آماده می کردند. بازی تمام شد و نهار نیز آماده برای خوردن، عجب جوجه ای بازم جا داره بگم جاتون خااااالی .

بعد از صرف نهار به علت اینکه به تاریکی نخوریم راه افتادیم به سمت اتوبوس خداروشکر زیاد به تاریکی نخوردیم و رسیدیم.

آقای کمالی با انرژی فوق العاده زیادشون در راه برگشت هم نگذاشتند کسی حوصلش سر بره و بچه ها را سرگرم کردن و آقای قمصری هم پک عصرانه نشاط آوران را بین دوستان تقسیم کردند.

در بین راه ناگهان صدایی آمد بنظر میرسید اتوبوس پنچر شده باشد ، آقای قمصری وآقای کمالی همراه راننده پیاده شدند تا بیبینند چه اتفاقی افتاده است کم کم باقی دوستان هم پیاده شدیم و انگار نه انگار که اتوبوس خراب شده است آتیش روشن کردیم تا گرم شویم و شروع کردیم به عکس گرفتن

چای کوهی در روستا,گزارش برنامه دررود,گزارش روستای دررود

( جا داره بگم همین اتوبوس خراب شدن خاطره خیلی خوبی برای هممون رقم زد شاید بهتره بگم چه خوب که خراب شد :))) ) یعنی در همه شرایط ما از شاد بودن و خوش گذرونی کنار نمیکشیم. خداروشکر زیاد طول نکشید تا دوباره به راه ادامه دادیم و به سلامتی به مشهد(دفتر گروه نشاط آوران) رسیدیم و دوستان ازهم خداحافظی کردند تا برنامه بعدی …

منبع : نشاط آوران

:: بازدید از این مطلب : 305
امتیاز مطلب : 0
تعداد امتیازدهندگان : 0
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 دی 1394 | نظرات ()